Ładowanie ...

Zobacz Jakie To Proste

Napraw swoje urządzenie w trzech prostych krokach

Tu jesteś

Krok 1. Wypełnij zgłoszenie

Wybierz model swojego urządzenia. Dodaj do koszyka usterki, z którymi boryka się Twój sprzęt. Uzupełnij dane do wysyłki oraz do FV 23% (dla firm) i kliknij przycisk „POTWIERDZAM ZAMÓWIENIE”

Krok 2. Przygotuj urządzenie

W miarę możliwości wyzeruj urządzenie oraz wyloguj je z konta iCloud (nie wymagane), abyśmy mogli sprawdzić wszystkie funkcje po naprawie, oraz wgrać system w razie potrzeby.

Krok 3. Wyślij paczkę

Zapakuj bezpiecznie swoje urządzenie. Po weryfikacji zgłoszenia, prześlemy Ci etykietę. Naklej ją na przesyłkę i oczekuj kuriera.

Masz inny problem ?

Wypełnij poniższy formularz

    Formularz naprawy wysyłkowej

    Wybierz, kiedy chcesz nadać paczkę?

    Rodzaj urządzenia

    Wpisz model

    Nr seryjny

    Twoje imię

    Nazwisko

    Adres e-mail

    Nr. kontaktowy

    Adres (ulica i nr)

    Miasto i kod pocztowy

    Opis usterki i dodatkowe informacje

    Gwarancja jakości

    Używamy tylko części najwyższej jakości. Udzielamy nawet do 12 miesięcy gwarancji na nasze naprawy.
    Na naszej stronie internetowej udostępniamy przejrzystą wycenę, ceny naprawy możesz uzyskać podając model swojego urządzenia i problem, z którym się zmagasz, a wycena zostanie wygenerowana automatycznie.

    Możesz także do nas zadzwonić pod numer

    +48 533 400 112

    na pewno Ci pomożemy.

    Kupuj, Sprzedawaj, Handluj

    Nie chcesz już naprawiać starego sprzętu? Chcesz zmienić je na coś nowszego?

    Możesz sprzedać mi swoje stare urządzenia. To, że masz z operatorem umowę nie oznacza, że musisz mieć telefon z którego nie jesteś już zadowolony/a. 

    • Dostarcz mi sprzęt na wycenę. Osobiście lub kurierem.
    • Otrzymasz gotówkę za zużyte lub zepsute urządzenie.
    • Kup u mnie nowe lub używane urządzenie z gwarancją. 

    Najpopularniejsze problemy z iPhone

    Nasi klienci często mają problemy z takimi awariami

    Wymiana ekranu iPhone

    Jeżeli Twój iPhone po upadku wyświetla rozmazany obraz, na ekranie pojawiły się kolorowe paski lub czarne plamy, to znak, że konieczna jest wymiana kompletnego ekranu (szyba + dotyk + lcd + ramka).
    W serwisie Ekspert od Apple zamontujemy oryginalny ekran Retina, który zapewni doskonały obraz, odwzorowanie kolorów oraz precyzyjną reakcję na dotyk. Na życzenie zamontujemy zamiennik najwyższej jakości.

    Zbita szybka iPhone

    Zbicie szybki w iPhone najczęściej dochodzi na skutek upadku lub uderzenia o ostrą krawędź.
    Najpopularniejszym objawem jest pękniecie szkła, które przypomina pajęczynę.
    Smartfon wyświetla treść poprawnie a dotyk działa prawidłowo (w modelach od X w górę, mogą pojawić się problemy z dotykiem). Jeżeli ekran posiada oryginalną matrycę, oznacza to, że możliwa jest wymiana samej szyby (ewentualnie szyby z domkiem w przypadku iPhone X lub nowszym).
    Nie zwlekaj z wymianą szybki w swoim iPhone, ponieważ zbagatelizowanie problemu może doprowadzić do usterek kolejnych elementów.

    Słaba bateria iPhone

    Twój iPhone krótko pracuje na pełnym naładowaniu? Nie wyjdziesz z domu bez ładowarki ? A może telefon wyłącza się w chłodne dni? Są to typowe objawy wskazujące na niską sprawność baterii. Jeżeli w ustawieniach kondycja baterii spadła poniżej 84% lub pojawiła się informacja „serwis” to już czas na jej wymianę.

    Masz pytanie?

    Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania, użyj formularza by o to zapytać.

      Zapisz się do newslettera

        Formularz naprawy wysyłkowej

        Wybierz, kiedy chcesz nadać paczkę?

        Rodzaj urządzenia

        Wpisz model

        Nr seryjny

        Twoje imię

        Nazwisko

        Adres e-mail

        Nr. kontaktowy

        Adres (ulica i nr)

        Miasto i kod pocztowy

        Opis usterki i dodatkowe informacje

        Umów się